zaterdag 20 oktober 2012

Nieuwe website!

Om m'n blog en pbase-account te combineren en om eindelijk eens werk te maken van een soort portfolio, besloot ik een nieuwe website te maken. Klein probleem: ik ken helemaal niets van programmeren, maar tegelijkertijd vond ik het nogal prijzig om een site te laten ontwerpen. Daarom trok ik naar One.com, kocht er een eenvoudig en spotgoedkoop hostingpakket en binnen het uur was ik bezig m'n site te ontwerpen met behulp van een 'web-editor voor dummies'. Maar goed, uiteindelijk heeft het toch vele avonden in beslag genomen en heb ik vooral veel ideeën en code van andere sites gebruikt. 

Het belangrijkste vond ik het werk te maken van een portfolio die weergeeft hoe ik vogelfotografie benader. Standpunt en kleur zijn daarbij belangrijk, maar natuurbeleving nog veel meer. Ik beschouw het fotograferen van vogels gewoon als een variatie op het vogels kijken, maar dan eentje waarbij je soorten te zien krijgt op een manier die ik vroeger niet voor mogelijk had gehouden.

Ik zou zeggen, neem even een kijkje: www.glennvermeersch.be




Geen opmerkingen: