donderdag 22 augustus 2013

Snip!

Sinterklaas kwam vroeg dit jaar en vol verwachting trok ik er vanmorgen vroeg op uit met de drijvende schuilhut. Een eerste test van het nieuwe materiaal bleek -wat mij betreft- een schot in de roos. Op één van m'n favoriete drijflocaties pleisterden 21 Watersnippen en die lieten zich geweldig goed benaderen. Bovendien waren de omstandigheden nagenoeg perfect: windstil, een beetje ochtendnevel boven het water en een prachtige zonsopgang. Ik besloot eerst werk te maken van tegenlichtopnames voor de nevel zou verdwenen zijn. Na een kwartier trok de nevel al weg en heb ik de snippen met de zon in de rug benaderd. Ik denk niet dat ik ze eerder zo mooi voor de lens kreeg. Het windstille weer leende zich ook voor spiegelbeelden! Een kleine selectie van de beelden hieronder, de rest vind je op m'n website






.

2 opmerkingen:

Gerwald Harmsen zei

Prachtige foto's. De kleuren en scherpte zijn heel mooi.

Groeten Gerwald Harmsen
Petapixel.blogspot.com

Pascal De Munck zei

Schitterende foto's, je mag van geluk spreken zulke plekjes te hebben. Groeten Pascal