donderdag 25 april 2013

Foto-lezing fotoclub Moerdijk

Geregeld krijg ik de vraag van natuurverenigingen of vogelwerkgroepen om een lezing te verzorgen over m'n vogelfotografie. Ik heb een aantal vaste thema's waaruit men dan kan kiezen, maar het liefst van al praat ik gewoon over de vogelrijkdom van mijn eigen omgeving, namelijk de Kalmthoutse Heide, de Maatjes en de bossen en landbouwgronden ertussen. Het is altijd plezierig om tijdens de pauze en op het eind van de avond met anderen van gedachten te wisselen over hoe zij hun fotografie aanpakken, technische tips uit te wisselen enzovoort.
Dinsdag 23/04 jl was ik deze keer te gast bij fotoclub Moerdijk in Zevenbergen (NL). Een hartelijke ontvangst, pintje voor en na en tussendoor dus 2 uur vertellen over m'n foto-avonturen in de heide en omgeving. Meer moet dat niet zijn!

Ron, bedankt nog voor de onderstaande foto!


Geen opmerkingen: